יותר חשוב ממה לעשות זה מה לא לעשות בזמן קניית דירה

פוסט לכל מי שחושב לקנות דירה , לאלה שזו תהיה הרכישה הראשונה שלהם ולאלה שכבר צלחו את מחסום הנדל”ן רכשו דירה ורוצים לשפר דיור .

עשרת הדברים – אל תעשה ברכישת דירה

1. אל תתעלם מבדיקות: חשוב לבדוק בקפידה את מצב הדירה והבניין. אל תתעלם מבדיקת המבנה, החשמל, הקרינה, ותקלות אחרות שעשויות להיות קיימות.

2. אל תתעלם מהמיקום: בחר במיקום שמתאים לך, לצרכיך ולסגנון החיים שלך. אל תתעלם מתחביבים, שירותים ציבוריים, קניות ותחבורה ציבורית. זה חשוב גם למטרת שוק הנדל”ן והערך השוקי של הנכס בעתיד.

3. אל תתעלם מהניהול והוצאות המשותפות: וודא שאתה מבין את התנאים והעלויות של הניהול הכלכלי שלך ולקבוע תקציב מדויק לרכישה. אל תחרוג מהתקציב המוקצה ותוכנן היטב את ההוצאות העתידיות כגון תשלומי המשכנתא, תקינת הדירה ותחזוקתה, עמלות מתווך, מיסים והוצאות נוספות שעשויות להתרחש.

4. אל תשכחו להסתובב בשכונה ולשוחח עם דיירי הבניין – בסוף הם הולכים להיות השכנים שלכם !!

5. אל תתעלם מתכנון העתיד: בעת רכישת דירה, חשוב להתייחס לתכנון העתידי שלך. שקול את הצרכים העתידיים שלך, כמו מספר החדרים, השטח, קומה ועוד. אם יש לך תוכניות להרחיב משפחה, לעסק או לשינוי בסגנון החיים שלך, חשוב לקחת זאת בחשבון בעת בחירת הדירה.

6. אל תשכח לבדוק את היתר הבנייה: אחד בכללים החשובים – אם בדירה קיימות חריגות בנייהאתם עשויים להתמודד עם צווי הריסה, כמו גם עם בעיות בקבלת המשכנתא. לשם איתור החריגות, עליכם לבדוק בקפידה את הנכס ולברר אם הוא תואם את היתר הבנייה.

7. אל תשכחו לשאול על תאריך הכניסה : תמיד לפני לחיצת הידיים בררו מהו הזמן לפינוי הדירה – מתי מתבצע המעבר ושהוא מתאים לכם מבחינת פינוי הדירה שלכם , שכר הדירה שאולי אתם משלמים ובמקביל המשכנתא, כל זה צריך להיבדק.

8. אל אבל אל תלחצו ידיים לפני חתימת החוזה – תתשאלו את העורך דין שלכם למה.

9. אל תשכחו להתייעץ עם אנשי מקצוע- הם יחסכו לכם זמן, כסף, ידייקו אותכם ויתנו לכם עוד טיפים מועלים ומעולים. מתווך מומלץ באזור מגוריכם, שמאי מקרקעין ויועץ משכנתאות.

10. אל תחתמו על זכרון דברים – שימו לב ! לחתימת זכרון דברים יש משמעויות רבות מומלץ לא לחתום על מסמך זה. ( התייעצו עם עו”ד בנושא זה )

אנחנו נשמח ללוות אתכם ברכשיה ומכירת הדירה שלכם – רוצים פגישת יעוץ ?

הנכס בגובה העיניים – שמואל – משרד תיווך, דירות למכירה והשכרה בקעת אונו

משרד תיווך מומלץ TOP10 בבקעת אונו עפ”י מד מדלן לשנת 2023 -התקשרו אלינו

שמואל 058-6654004

אושרית 054-9983678