מחפשים דירה למכירה בקרית-אונו

מי הלקוחות  שמחפשים דירות למכירה בקרית-אונו ? 

  • זוגות צעירים שהתחתנו לאחרונה או סטודנטים צעירים שזו להם דירתם הראשונה, הם מחפשים בדרך כלל דירות קטנות במחירים טובים, דירות 3 חדרים או מקסימיום 4 חדרים .
  • קרית-אונו ידועה כעיר איכותית למשפחות, משפחות שמשקיעות בחינוך ילדיהן ומעוניינות לשפר את איכות חייהם ולכן הן מחפשות דירות גדולות יותר בעיר.
  • משפחות שמחפשות לשדרג את דירתם לעבור מדירות לבתים פרטיים,  אחרי הקורונה יש ביקוש רב לבתי קרקע בקרית-אונו.

דירה בקרית-אונו למכירה

בקרית-אונו שכונות רבות , ולכל שכונה יש יתרונות משלה , כיום לאחר הקורונה יש ביקוש עולה וגדל לבית עם גינה, לבתים פרטיים ולכן כמתבקש יש ביקוש גדול לבתים בשכונה הותיקה בקרית-אונו ובעיקר לבתים עם גינה ברביעיות (4 דירים על דונם) , כרגע (נכון 2023) ניתן לרכוש בסביבות 4-7 מליון ש”ח בית עם גינה בשכונה הותיקה. גינות בין 250 מ”ר לדונם . משקיעים רבים רואים את הפוטנציאל בשכונה הותיקה ובוחרים לרכוש כאן בקרית-אונו בתים להשקעה ולשדרוג.

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים דירה ? בקישור הזה

מלאי דירות למכירה שגייסנו מגוון – מתקציב של 2.5 מיליון ועד 14 מיליון – נעזור לכם למצוא את הדירה או הבית המושלם עבורכם – ללא פשרות , בזמן הקצר ביותר , ביעילות ואמינות לא מתפשרת – בתים למכירה בקרית אונו

הדירה הבאה שלכם היא האתגר שלנו. השאירו כאן את פרטיכם ואנחנו נשוחח אתכם בהקדם, כדי למצוא לכם דירה נפלאה במיקום המבוקש.

חברת הנכס בגובה העיניים מספקים לכם מגוון רחב של אפשריות השקעה בדירות בקריית אונו. מובילים בקריית אונו ומכירים לעומק את כל השכונות והנכסים האטרקטיביים ביותר בעיר. אז אם אתם מחפשים מתווך מוביל ? מתווך אמין ? הגעתם למקום הנכון אני מאמין שאני יכול להוביל אתכם להצלחה

שמואל

למידע נוסף, צרו קשר עכשיו

לכתבה רלוונטית- מה קודם- למכור או לקנות הקישור כאן