דירות למכירה בקרית-אונו

מחפשים דירות למכירה בעיר קרית -אונו? מובילים בתיווך דירות ובתי יוקרה בקרית אונו . עבורכם גייסנו עשרות נכסים מיוחדים ומגוונים למכירה בקרית -אונו בבלעדיות שלנו. אבל קודם הצגה של העיר.

דואגים ללקוחות שלנו גייסנו נכסים במחירים מעולים –> כנסו לקישור הבא – בתים ודירות למכירה בקרית-אונו ובבקעת-אונו כולה.

קרית-אונו עיר מובילה מבחינת בטחון אישי, חינוך , השכלה והכנסה לנפש.

לא מכירים את העיר ? קצת על העיר קרית-אונו לפני שנתקדם…

קִרְיַת אוֹנוֹ היא עיר בבקעת אונו, מחוז תל אביב בישראל. היא הגובלת בחמישה ערים. בגבעת שמואל מצפון. ברמת גן ממערב, סביון מדרום וממזרח, גני תקווה במזרח ובפתח תקווה מצפון מזרח. היא הוכרזה כעיר בשנת 1992 ולפני כן פעלה כמועצה מקומית.

נוסדה בשנת 1939, וקרויה על שם אוֹנוֹ הקדומה. היא נזכרת במקרא ובמקורות חז”ל.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, נכון לשנת 2013, האוכלוסייה בקרית אונו מונה 35,546 תושבים. העיר מדורגת 9 מתוך 10 בדירוג החברתי-כלכלי. אחוז הזכאים לתעודת בגרות מבין תלמידי כיתות י”ב בשנת (2010/2011) היה 82.5%. השכר הממוצע של השכירים בשנת 2010 היה 11,500 ש”ח (כשהממוצע הארצי הוא 9,745 ש”ח).

תחבורה

כבישים

לעיר נגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים. העיר מחוברת לכביש 471 בצפון, שמחבר בין כביש 4 לבין כביש 6. קריית אונו מחוברת לכביש הרוחב האזורי כביש 461 באמצעות כביש גישה. זו הכניסה העיקרית אליה מדרום.

התנועה מצפון לדרום בעיר מתבצעת בעיקר על ציר “לוי אשכול” אשר מתפקד כחלק מכביש 4622, המתחיל במבואות הדרומיים של העיר בואך צומת סביון על כביש 461, חוצה את שכונות העיר המזרחיות ומסתיים במחלף אונו צפונית לעיר, על כביש 471. מיקומו של הציר ומרכזיותו במרחב הביאה למצב שתושבים רבים באזור ראו בו דרך חלופית לכבישי אורך אחרים באזור, ותנועה רבה המגיעה מחוץ לעיר חוצה את קריית אונו על גבי הציר.

כביש אורך נוסף בעיר הוא ציר יעקב דורי – בן-גוריון. הוא עוקף את שכונות העיר ממערב וצמוד לרמת גן ולבסיס תל השומר. החל מאמצע 2019 מתבצעת הרחבה ושיפוץ של הכביש על מנת לקלוט תנועת כלי רכב המגיעים מחוץ לעיר[22][23].

כבישי רוחב חשובים בעיר את רחוב צה”ל בדרום העיר, רחוב שלמה המלך במרכז העיר, רחוב מיכאל וולך-הנשיא בצפון-מרכז העיר ורחוב הרצל בצפון העיר.

כביש אורך בהקמה הוא כביש מוטה גור שיחבר את כביש 461 ואזור צומת השומר לאזור הבקו”ם והקרייה האקדמית אונו[24]. קיימת תוכנית להקמת כביש היחבר בין ציר יעקב דורי לכביש גהה ואזור מחלף אלוף שדה[25][26].

אוטובוסים

בעבר פעלה בקריית אונו חברת האוטובוסים “דן”, אך החל משנת 2003 – חברת “קווים”, “אפיקים” ו”דן” מפעילה קווי אוטובוס בקרית אונו כחלק מאשכול בקעת אונו – פתח תקווה בו זכתה במכרז. בעבר פעל בדרום העיר, סמוך לשכונת רימון, “מסוף רימון”, ממנו יצאו מספר קווים למיקומים שונים בתל אביב, דרך שכונות העיר. בשנת 2005 עבר המסוף למיקום חדש מול הבקו”ם וב 2014 עבר לצומת סביון סמוך לתחנת כיבוי האש.

במהלך שנת 2020 נפתח נתיב התחבורה הציבורית הראשון בעיר שכלל את שדרוג דרך דורי ודרך בן-גוריון כחלק מפרויקט מהיר לעיר. בדרך לוי אשכול גם יוקם נת”צ לכל אורכו מדרך 461 ועד דרך 471 וגם הוא יהיה חלק מפרויקט מהיר לעיר.

את העיר חוצים עוד מספר אוטובוסים נוספים המקשרים בינה לבין רשויות האזור כמו יהוד, אור יהודה, גני תקווה ופתח תקווה.

רכבת קלה

במסגרת תוכנית הרכבת הקלה של גוש דן, מתוכנן להגיע לפאתי קריית אונו הקו הסגול של הרכבת הקלה. הקו מתוכנן לעבור בצמוד לשכונות המערביות של העיר, ולנסוע לאורך ציר בן-גוריון במערב העיר. הקו צפוי להפתח בשנת 2026 לכל המוקדם.

קו מטרו m3 מתוכנן לעבור בעיר במסלול שיגיע ממערב עם תחנה ברחוב שלמה המלך בין רחוב בן-גוריון לרחוב צהל, משם הקו ימשיך מזרחה יעבור מתחת לשכונת שאול המלך ותהיה תחנה על לוי אשכול בין רחוב ירושלים לרחוב וולך. המשך הקו לכיוון צפון כאשר התחנה הבאה תהיה בתחומי העיר פתח תקווה על רחוב רבין.

מטרו

דירות למכירה באזור המטרו העתידי – במסגרת קווי המטרו של גוש דן עתיד הקו M3 לעבור בעיר בשתי תחנות: תחנה בשלמה המלך בין בן-גוריון לרחוב צה”ל ותחנה שנייה בלוי אשכול בין וולך לרחוב ירושלים. תחנה שלישית שגם יכולה לשרת את תושבי צפון מזרח העיר היא ברחוב העצמאות בפתח תקווה. המועד הכללי עליו מדובר הוא 2032.

רוצים עוד פרטים על הנכסים שלנו ? מחפשים דירות 4 חדרים למכירה בבקעת-אונו – תפנו אלינו יש לנו מלאי נכסים מדהים.

מבטיחים לכם שירות אישי, אמין, ישיר ומעולה