גני תקווה דירות ומגורים

תיאור כללי

אין ספק כי גני תקווה מהווה את אחד מפתרונות הדיור המושלמים ביותר, עבור כל מי שמעוניין לגור במרכז הארץ אך ליהנות מאיכות חיים של מושב. גני תקווה ידועה בשכונות השקטות והמטופחות שלה, הקרבה שלה לתל אביב ולערי המרכז וכמובן במרכזי הקניות המושקעים שלה, בתי הקפה הפזורים ברחבי העיר ומקומות הבילוי לצעירים.

משפחות רבות בוחרות לעבור לגור במקום בזכות הפארקים היפים, גני השעשועים החדשניים והאווירה הכללית המעניקה תחושה של רוגע ושלווה.כל אחד יכול לבחור את מקום המגורים שלו, בין אם מדובר על בית פרטי או על דירה במגדל יוקרה.אך חשוב לזכור כי ללא קשר לצורת המגורים המתאימה לכם, תצטרכו לשלם ארנונה.

מדובר על מס המשולם למועצה המקומית, במטרה לאפשר לה לטפח את פני העיר, לטפל בתקלות ובבעיות השונות, לסלול כבישים חדשים וכדומה.

אנו במשרד התיווך הנכס בגובה העיניים נשמח לספק לכם מידע מקיף ומפורט אודות הארנונה בגני תקווה, על מנת שתדעו לבחור את הנכס המתאים לכם בהתאם לגובה הארנונה באזור.

ארנונה בגני תקווה – מה כדאי לדעת בתחום?

כדאי לדעת כי בזכות תשלום הארנונה בגני תקווה, תושבי העיר יכולים ליהנות משכונות מטופחות ומוקפדות.

מדובר על שכונות יפות ונקיות, המלאות בפרחים צבעוניים ואווירה שקטה ומזמינה.

זהו המקום המושלם עבור זוגות ומשפחות, מאחר ומי לא היה רוצה לגור במרחק של חצי שעה נסיעה מתל אביב אך באיכות חיים שאינה יורדת מזו של מושב יוקרתי?

גני תקווה ממוקמת בבקעת אונו והיא מהווה את המקום המושלם עבור כל מי שיבחר להיות חלק מקהילה שקטה וירוקה.

גני תקווה התחילה את דרכה במספר מגדלים חדישים, פארק מרווח, קאנטרי קלאב מפנק, גני שעשועים חדשניים ושבילי הליכה רחבים לצד שבילים מיוחדים לרוכבי אופניים.

לאחר מכן, נבנו בתים נוספים ומגדלים חדישים יותר, המשמשים את תושבי האזור.

כדאי לדעת כי הארנונה בגני תקווה נחשבת לגבוהה יחסית, אך המחיר שווה את איכות החיים במקום.

ארנונה בגני תקווה – כיצד הכול התחיל?

הכול התחיל אי שם בשנת 1934, כאשר נחקקה פקודת העיריות.

מדובר על פקודה המאשרת לרשויות המקומיות להטיל ארנונה על התושבים, במטרה ליהנות מתקציב שיוכל לספק להן את האפשרות להשקיע בשיפור פני העיר.

היום ניתן לראות הבדל בסכום הארנונה בין הערים השונות ובין השכונות השונות בכל עיר.

לא מעט אנשים מתלוננים על הארנונה בגני תקווה, מאחר והיא נחשבת לגבוהה יחסית, אך חשוב לזכור כי הדבר מעניק איכות חיים מעולה לתושבי המקום.

בזכות תשלומי הארנונה ניתן ליהנות מפארקים מושקעים ומטופחים, שבילי אופניים חדשניים ואיכות חיים גבוהה יותר. 

אנו במשרד התיווך הנכס בגובה העיניים מתמחים בנדל”ן בגני תקווה ונשמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת הנכס המתאים ביותר עבורכם, בהתחשב בתשלומי הארנונה באזור.

לפרטים נוספים, צרו קשר.